Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Eierdieet

Volgens dit dieet val je in een week ongeveer 5 kilo af. Het is dus een dieet waarbij je snel kunt afvallen en niet bang hoeft te zijn om honger te lijden. Het eierdieet bevat bijna geen vetten en koolhydraten waardoor het dus goed werkt om af te vallen. Tijdens dit dieet krijg je gemiddeld 500 a 700 calorieën per dag binnen. Je mag het eierdieet niet langer dan een week volgen. Als je geen resultaat hebt na 1 week wordt aangeraden eerst weer 1 a 2 weken normaal te eten en het hierna opnieuw te proberen.

Wat mag je eten bij een eierdieet?
Elke ochtend:
grapefruit, 1 of 2 eieren.
koffie en/of thee.

Maandag:
middag: 3 eieren, tomaat, koffie en/of thee.
avond: 3 eieren, gemengde salade, 1 knäckebröd, koffie en/of thee.

Dinsdag:
middag: 1 of 2 eieren, tomaat, koffie en/of thee.
avond: steak, gemengde salade, selderij, spinazie, komkommer, koffie en/of thee.

Woensdag:
middag: 1 of 2 eieren, tomaten, spinazie, koffie en/of thee.
avond: 2 lamsboutjes of 1 steak.

Donderdag:
middag: gemengde salade, grapefruit, koffie en/of thee.
avond: eieren, magere kwark, spinazie, knäckebröd, koffie en/of thee.

Vrijdag:
middag: eieren, spinazie, koffie en/of thee.
avond: vis, gemengde salade, knäckebröd, koffie en/of thee.

Zaterdag:
middag: vruchtensalde.
avond: steak, tomaten, selderij, komkommer, koffie en/of thee.

Zondag:
middag: koude kip, tomaten, grapefruit.
avond: groentesoep, kip, tomaten, komkommer, gekookte kool, selderij, grapefruit, koffie en/of thee.

Belangrijk: Volg het eierdieet niet bij een te hoog cholesterolgehalte.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

12 volgers