Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dr. Gillian McKeith

Gillian McKeith's betoog draait om de uitwerking van slechte eetgewoonten en voedingstoffen op uw algehele welzijn. Eet u slecht, dan voelt u zich ook slecht; zowel lichamelijk als geestelijk. Door de slechte voedingsstoffen te vervangen door goede stoffen zult u zich lichamelijk beter gaan voelen, vanzelf afvallen en u fysiek en geestelijk een stuk sterker voelen.

Door u stap voor stap bij de hand te nemen, laat Gillian u zelf ontdekken wat uw voedingspatroon is en welke nadelen u daar van ondervindt. Ofwel, u krijgt een spiegel voorgezet in knip-en-klare taal. Het slechte slapen, die huidschilfers, die onregelmatige stoelgang: grote kans dat deze zijn te herleiden tot hetgeen u regelmatig nuttigt. Vervolgens leert u welke de slechte en welke de goede voedingsstoffen zijn en hoe u stap voor stap uw voedingspatroon zó kunt aanpassen dat de lichamelijke klachten verdwijnen, de pondjes eraf vliegen en u zich energieker voelt dan ooit. Geen dieet van hongeren, maar een dieet van overvloed: een overvloed aan voedingsmiddelen waar u misschien nog nooit bij hebt stilgestaan maar nu juist in overvloed mag eten.

Bij deze methode heb je 4 groepen: 1.eiwitten – 2. koolhydraten – 3. niet-zetmeelhoudende groenten en 4. fruit. Het is bij deze de bedoeling dat je groep 1 en 2 nooit samen gebruikt in 1 maaltijd, dus altijd groepen 1-3 of 2-3 samen. Groep 4 is het beste om een half uur voor het eten of 2 uur na te eten te nemen. Het is wel de bedoeling dat je iedere dag uit iedere groep eet en dat je zeer matig bent met vet. De methode zorgt voor een betere vertering.


Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

22 volgers