Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

4 dagen dieet

Met het 4 dagen dieet kan men 5 kilo afvallen. Het 4 dagen dieet is gemaakt voor mensen die snel resultaat willen zien. Wilt je net even wat slanker ogen voor een afspraak of feestje. Het 4 dagendieet helpt je hierbij.

Tijdens het 4 dagendieet hoeft je geen honger te leiden, de uitgebalanseerde samenstelling van producten zorgen voor een voldaan gevoel, waarbij je dus de nodige kilo's kwijt raakt. Hieronder vind je een schema voor ontbijt, lunch en avondmaal.

Het is de bedoeling dat je elke dag een ontbijt, lunch en diner eet, hiernaast mag je ook gebruik maken van tussendoortjes uit de lijst hieronder. Drink naast deze maaltijden minimaal 10 glazen water per dag, dit zorgt er namelijk ook voor dat afvalstoffen uit je lichaam verwijderd worden en je zult minder honger hebben.

Ontbijt: (of)

dag 1
1 Gekookt ei, 1/2 grapefruit, 1 snee grof bruin brood, 1 beker magere melk.

dag 2
Magere melk met müsli en aardbeien of appel, en 1/2 grapefruit.

dag 3
Magere vruchten yoghurt of biogarde, 1 snee grof bruin brood met magere smeerkaas, grapefruit.

dag 4
Maak een fruitsalade van 1 kleine appel, 1 mandarijn, en 1 kleine peer. Schep er 2 eetlepels biogarde op en een klein beetje honing

Lunch: (of)

dag 1
Vers fruit met biogarde yoghurt, 2 rijstwafels of knäckebröd.

dag 2
1 Snee grof bruin brood met een grote salade die je aanmaakt met 2 eetlepels olijfolie en een blikje tonijn in eigen nat.

dag 3
Cup a soup, sandwich met kalkoen of kip met sla, tomaat en komkommer.

dag 4
Beleg 1 bruine bol met 1 plakje 30+ kaas en plakjes tomaat.


Tussendoortjes:

Wortel, komkommer, fruit, mineraal water met of zonder koolzuur.

Diner: (of)
dag 1
Grote salade met dressing van olie en frambozenazijn, kopje zilvervliesrijst, kipfilet, biogarde yoghurt of magere melk.

dag 2

1 Kop heldere bouillon(zoutarm), 100 gram gekookte vis of kipfilet, 2 Kopjes gestoomde groenten zoals broccoli of bloemkool, 1 Middelgrote gepofte aardappel.

dag 3
1 1/2 kop pasta met verse tomatensaus, 150 gram gestoomde of gekookte vis.

dag 4
Biefstuk met kappertjes: Braad 1 biefstukje (100 gram) in 1 theelepel olie. Bestrooi het met zout en peper. Verhit 250 gram gepelde tomaten met 1 eetlepel kappertjes. Voeg peper, zout en kruiden naar smaak toe.

Na het volgen van het 4 dagen dieet kunt u weer overgaan op uw normale voeding. Let wel op dat je dit langzaam opbouw en niet in één keer heel vet gaat eten!


Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

40 volgers