Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Body-on

Bodyon:

Afgepaste hoeveelheden waarbij versheid, afwisseling en balans centraal staan. Daarnaast is dit 'dieet', dat eerder een verandering van lifestyle is, bedoeld om energie op te bouwen en de conditie te vergroten. Daarom gaat dit ook samen met sporten, waarbij je minimaal drie keer keer per week sport en elke dag bewust minimaal een half uur beweegt.

Het menu voor vrouwen is :

- ontbijt: 2 bruine boterhammen met halvarine en mager beleg (of gelijkwaardig, zoals magere yoghurt met muesli of twee volkoren crackers met een mager beleg).
- lunch: 2 bruine boterhammen met mager beleg.
- diner: 75 gram vlees/vis (of vegetarisch alternatief), 50 gr rijst, 75 gr pasta of 150 gr aardappel en 200 gr groente, bereid in een klein beetje olijfolie.

Tussendoor: twee keer melkproducten, twee keer fruit.

Snoepen: plak ontbijtkoek of rijstwafel (snack a jack), max 2 per dag.

Alcohol: 2 glazen rode wijn per week.

Op deze manier raak je gemiddeld (en afhankelijk van je overgewicht) tussen de 0,5 en 2 kilo per week kwijt.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

5 volgers