Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Het snelle fatburner dieet

Het snelle fatburner dieet is gebaseerd op het principe van de zogenaamde negatieve calorieën. Sommige ingrediënten zouden meer calorieën verbruiken bij de verbranding dan ze opleveren in onbewerkte staat; Wanneer je bijvoorbeeld spruitjes eet die een calorische waarde van 50 kcal hebben zou je volgens deze theorie 75 kcal verbruiken om ze op te nemen. Daarnaast worden betere ademhaling en beweging aangeraden.

De Australische arts die het boek schreef claimt dat het dieet bij 78 % van de patiënten aan wie zij het voorschreef het gewenste resultaat opleverde. Je moet wel een soepliefhebber zijn want de eerste twee weken betekenen zowel voor lunch als diner groentesoep: juist met vetverbrandende groente!

Het snelle fatburnerdieet zegt in een week tijd 3,5 kilo te verliezen. Het dieet bestaat uit een schema van twee weken waarbij u elke dag 0,5 kilo afvalt.

Aandachtspunten:
- Eet steeds een fatbunersalade voor het hoofdgerecht 's middags en 's avonds.
- Drink minimaal 3 liter mineraal(water).
- Voeg aan elk glas sap een halve citroen toe.
- Drink voornamelijk thee(kruiden) of koffie(zonder suiker), verse groente/vruchtsappen.
- Sport/beweeg minimaal 30 min.per dag met een gemiddelde polsslag van 130.

Levensmiddelen met een lage GI (Glycemische Index, Onder 50),zijn echte Fatburners:


Dranken: Mineraal(water),thee, versgeperste vruchten/groentesappen, droge wijn.

Zoetigheden: Pure chocolade boven 60% Cacao, honing, noten, Confituur(jam) zonder suiker.

Brood, graanproducten: Brood van grof gemalen graan, roggevolkoren brood, roggebrood,Volkoren/zemelbrood, bruine rijst, havervlokken, Volkorennoedels, volkorenmusli zonder suiker.

Overige: Magere melkproducten,sojaproducten,kazen 30% vet, vis, gevogelte, mager vlees.

Echte fatburners: olijven, noten granen,vis (makreel,haring, zalm). Koudegeperste plantaardige oliën.

Super fatburners: Artisjokken, broccoli, witlof, chilipeppertjes, peulvruchten, kolen, kruiden, selderij, tomaten, radijsjes en rammenas, uien, abrikozen, appelen, advocado's, bessen, citrusvruchten, exotische vruchten, kiwi's peren, pruimen.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

35 volgers